logo
امروز : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶
[ شناسه خبر : ۴۱۱۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام‌ جمعه موقت زنجان:

نقشه دشمنان با حضور مردم نقش برآب می‌شود

نقشه-دشمنان-با-حضور-مردم-نقش-برآب-می‌شود-
امام‌ جمعه موقت زنجان گفت: هر موقع ملت در صحنه باشند نقشه خائنان، زورگویان و دشمنان به حول و قوه الهی نقش برآب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسن بیات امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان با اشاره به اتحاد قلبی مسلمنان با یک دیگر و ولایت پذیری، اظهار کرد: هرجا یک مسلمانی به کمک نیاز داشت باید به یاری برخیزیم چراکه این امر آموزه دینی و فرمایش الهی است. 

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری، افزود: همگی گوش به فرمان ولایت هستیم، این سخنرانی نشانده اقتدار و شجاعت جامعه اسلامی به جهانیان بود. 

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به ویژگی‌های و اعمال شجاعانه مقام معظم رهبری، ادامه داد: این عالم فرزانه واهمه‌ای از شهادت ندارد و دیدید چه خطبه‌‌ای در دفاع از مظلوم و جبهه مقاومت ایراد شد که الحق ملت هم به خوبی پاسخ گو بودند و با حضورشان ارادت و اتحاد خود را به ولایت و پیشتبانی از جبهه مقاومت نشان دادند. 

وی با اشاره به تاثیر خون شهدا در تداوم جهبه حق، اذعان کرد: مجاهدان ترسی از شهادت ندارند و تنها وظیفه‌ خود را دفاع از مظلوم و پیروزی جبهه حق می‌دانند. 

امام‌ جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه نصرالله و شهدا از فائزین هستند، اضافه کرد: مومنان طبق فرمایشات الهی باید با ثبات قدم با وعده‌های الهی حرکت کنند. 

وی با تاکید بر حمایت از مظلومان و برادران دینی خود، تشریح کرد: فائزین دفاع از حق را برخود وظیفه می‌دانند. 

حسن با بیان اینکه فائزین آنانی هستند خداوند از آنان راضی است و آنان از خداوند راضیند كه این رستگاری و سعادتمندی بزرگی ایست، خاطرنشان کرد: شعار فرار از ذلت و توجه به عزت شعار سیدالشهدا (ع) است‌.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۶
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۴
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰